❕ این سایت هیچ گونه فعالیت و همکاری با دیجی کالا ندارد❕

❕ این سایت هیچ گونه فعالیت و همکاری با دیجی کالا ندارد❕

❕ این سایت هیچ گونه فعالیت و همکاری با دیجی کالا ندارد❕

چگونه با کالوریس اف بی سی ایکس وزن کم کنیم؟

در جامعه امروزی، حفظ سلامت و مدیریت وزن خود، سخت و سخت تر شده است. بسیاری از غذاهای وسوسه انگیز در طول روز می تواند مانع از حفظ یک رژیم غذایی سالم شود. حتی زمانیکه ورزش می کنید ، باز ممکن است به نتیجه ی دلخواه خود نرسید . لذا استفاده از Calorease در اینجا می تواند موثر باشد. Calorease انقلابی در بین مکمل های رژیمی حاوی فیبر FBCx ایجاد کرده که می تواند به چربی های غذا متصل شود و از جذب آنها جلوگیری کند.

استفاده از Calorease روشی کمکی است برای اینکه برنامه ی رژیمی شما تاثیر گذارتر باشد. همچنین یک فیبر غذایی فاقد محرک می باشد. مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که برخلاف فیبرهای دیگر که به نسبت ۱ به ۱ به چربی ها متصل می شوند ، Calorease با نسبت ۱ به ۹ به چربی های غذا متصل می شود.

مطالعات :

– FBCx موجود در Calorease یک فیبر محلول استخراج شده از نشاسته ذرت می باشد . این مکمل می تواند در آزمایشگاه ، یک ترکیب پایدار با چربی ایجاد کند . این ترکیب ، مانع هضم طبیعی چربی توسط آنزیم لیپاز شده و لذا می تواند سبب کاهش جذب چربی شود. در صورتی که طبق دستور توصیه شده مصرف شود ، عوارض گوارشی حاصله ، با مکمل های رژیمی دیگر را نخواهد داشت. کمپلکس فیبر- چربی متابولیزه شده و از بدن حذف می شود. دیگر مکمل های کاهش وزن که ترشح آنزیم لیپاز را مهار می کنند ، اجازه می دهند تا چربی های آزاد و باند نشده، از درون دستگاه گوارش عبور کنند که می تواند سبب ایجاد مدفوع چرب و یا سایر عوامل شود.
در مطالعه ی انجام شده بر روی ۲۰ شرکت کننده ( ۸ مرد و ۱۲ زن ) ، زمانیکه فاز دارویی با فاز کنترل مفایسه شد، اثرات فوق العاده ای بر روی Apo B و سطوح انسولین گزارش شد.

نتیجه گیری : مصرف FBCx به مدت ۶ روز بدون هیچ رژیم غذایی و یا تغییر در شیوه ی زندگی ، هم وزن و هم چربی خون را کنترل کرد.

– در مطالعه ی دیگر ، دو سویه کور (Double blind) و کنترل شده با دارونما ، ۳۴ بزرگ سال ( ۲۸ زن و ۶ مرد ) ، یک ساندویج صبحانه به عنوان اولین وعده غذایی در اول صبح به همراه ۲۵۰ میلی لیتر آب دریافت کردند.  ساندویج حاوی ۲۶ گرم چربی بوده ، وعده غذایی را در عرض ۱۰ دقیقه میل نموده و بلافاصله قرص FBCx مصرف شد. در مقایسه با گروه دارونما ، سطح تری گلیسیرید خون ۱۵ تا ۲۰ % در ساعات اول و دوم و ۵۰% در ساعت سوم کاهش یافت .

نتیجه گیری : مطالعه نشان داد که مصرف ۲ گرم FBCx به همراه یک غذای پر چرب ، سطوح تری گلیسیرید را بخوبی تنظیم می کند. FBCx در کاهش جذب تری گلیسیرید به درون جریان خون در ۳ ساعت بعد غذا موثر بود.

Calorease توسط شرکت (SFI) Soho Flordis International  به دنیای مکملی معرفی شد که نه تنها در آمریکا بلکه در آفریقا ، اروپا ، آسیا ، و خاورمیانه نیز نمایندگی های پخش دارد .

۱) Calorease چیست؟ FBCx چیست؟

Calorease یک مکمل رژیمی می باشد که دارای ماده اولیه FBCxمی باشد. FBCx یک فیبر می باشد که توانایی اتصال به چربی را دارد. بر خلاف فیبر های دیگر، این ترکیب در آزمایشگاه نشان داد که می تواند تا ۹ برابر وزن خود به چربی متصل شود.

۲) Calorease از چه تشکیل شده است و حاوی چه ترکیبی می باشد ؟

Calorease از FBCx که یک فیبر محلول می باشد ، از نشاسته ذرت تهیه می شود. ۱ قرص Calorease حاوی ۱ گرم فیبر FBCx می باشد.

۳) آیا Calorease حاوی محرک می باشد ؟

خیر فاقد محرک می باشد .

۴) آیا Calorease حاوی گلوتن می باشد؟

خیر . Calorease حاوی FBCx فاقد گلوتن ، لاکتوز ، مخمر ، گندم ، نمک ، شکر ، تخم مرغ ، سویا ، لبنیات ، مواد رنگی مصنوعی ، شیرین کننده ها یا مواد افزودنی می باشد .

۵) آیا Calorease می تواند باعث ایجاد آلرژی شود ؟

Calorease حاوی FBCx، فاقد گلوتن ، لاکتوز ، مخمر ، گندم ، نمک ، شکر ، تخم مرغ ، سویا ، لبنیات ، مواد رنگی مصنوعی ، شیرین کننده ها یا مواد افزودنی می باشد . از نشاسته ذرت تهیه شده است ، لذا افرادی که به ذرت حساسیت دارند نباید از این ترکیب استفاده کنند .

۶) آیا این مکمل در افراد گیاه خوار قابل استفاده می باشد ؟

بله

۷) FBCx توسط چه کسی کشف شد؟

Alpha-Cyclodextrin در سال ۱۸۹۱ میلادی کشف شد. مزیت کنترل وزن FBCx توسط دودانشمند دانشگاه Wayne University در Michigan معرفی شد. مطالعه بر روی یک حیوان چاق نشان داد که FBCx در نسبت های بالا به چربی متصل شده ، که مانع از جذب کالری می شود. همچنین اثرات سودمندی از FBCx را در کنترل وزن بدن نشان داد.

۸) چگونه از Calorease استفاده کنیم؟

Calorease به همراه FBCx به چربی های موجود در شکم ، دئودنوم و ایلئوم ، قبل از اینکه چربی جهت جذب توسط آنزیم های لیپاز شکسته شود ، متصل می شود . جهت کنترل وزن با Calorease، نیاز هست که به همراه غذا مصرف شود. توصیه می شود که ۲ قرص با هر وعده غذایی پر چرب مصرف شود. مصرف حداکثر ۶ عدد در روز توصیه می شود. علاوه بر آن قابل مصرف با اسنک های حاوی چربی ( به مانند چیپس ، دونات ) نیز می باشد .

۹) چگونه می توان تشخیص داد که چه مقدار چربی در غذا موجود می  باشد؟

برای بسیاری از ما ، میانگین مصرف چربی روزانه ۱۰۰ گرم می باشد. چربی یک بخش اصلی از رژیم روزانه می باشد. غذاهای پر چرب که توصیه می شود calorease به همراه آنها مصرف شود شامل : کره ، شیر ، پنیر ، بستنی ،گوشت ، مرغ ، کراکر ،شیرینی ، چیپس ، غذاهای یخ زده ، دونات، و کیک می باشد.

۱۰) آیا نیاز هست که رژیم غذایی را نیز تغییر داد؟

Calorease زمانیکه با یک رژیم غذایی صحیح همراه باشد ، بهتر عمل می کند.

۱۱) آیا Calorease با همه نوع چربی یکسان عمل می کند ؟

با اینکه calorease به چربی جذب شده از غذا متصل می شود ، یک مطالعه ی حیوانی نشان داد که Calorease به چربی های اشباع شده متصل می شود.

۱۲) آیا این مکمل در افراد با BMI نرمال نیز قابل مصرف می باشد؟

بله، نیازی به مصرف با هر وعده غذایی نمی باشد. با این حال، می توان این مکمل را جهت کاهش جذب چربی های اضافی زمانیکه در خوردن غذا زیاده روی کرده باشید، استفاده کنید.

۱۳) مزایای Calorease در سلامتی بدن :

۱) Calorease می تواند در کنترل تری گلیسیرید خون موثر باشد.
۲) Calorease می تواند سبب کارکرد منظم دستگاه گوارش شود.

Safety,Side effects & Drug Interactions ( ایمنی، عوارض جانبی و تداخلات دارویی )

۱۴) آیا واکنش های منفی نیز با Calorease گزارش شده است؟

Calorease نسبت به سایر فیبرها ، توانایی بالایی در اتصال به چربی را داراست . در صورتیکه مقدار مصرف آن  بیش از حد توصیه شده بوده و یا با غذایی که فاقد چربی باشد مصرف شود ، ممکن است با دردهای شکمی و نفخ روبرو شوید. در دوزهای توصیه شده هیچ عارضه ای گزارش نشده است.

۱۵) آیا به مانند ونوستات، عوارض اسهال چرب دارد؟

بر خلاف سایر محصولات کنترل کننده وزن، calorease به چربی موجود در غذا متصل شده لذا توسط آنزیم ها در روده کوچک هضم نمی شود. عوارضی همچون اسهال چرب و آبکی توسط calorease گزارش نشده است .

۱۶) زمانیکه با یک غذای فاقد چربی مصرف شود چه اتفاقی می افتد ؟

در صورتیکه یک غذا فاقد چربی باشد ، نیازی به مصرف Calorease نمی باشد. در غیر این صورت می تواند سبب ایجاد درد های شکمی و نفخ گردد.

۱۷) آیا Calorease بی ضرر است؟

FDA عنوان GRAS  ( Generally Recognized As Safe) یعنی بطور کلی امن شناخته شده است ، را به آلفا- سیکلودکسترین داده است.

۱۸) تا چه مدت Calorease قابل استفاده می  باشد ؟

بطور کلی Calorease برای مصرف طولانی مطالعه نشده است. به عنوان یک مکمل فیبری ، بسیاری از Calorease توسط بدن جذب نمی شود و لذا نگرانی در مورد مسمومیت با آن گزارش نشده است. در صورتیکه به اهداف ورزشی خود رسیده اید ، قالیشویی محدوده نیاوران می توانید مصرف آن را کم کرده و یا فقط در مواقع نیاز مصرف کنید.

۱۹) آیا Calorease در مسیر گوارشی باقی می ماند و یا هضم و دفع می شود ؟

Calorease به همراه چربی متصل شده دفع می شود . یک مکمل فیبری بوده که در روده کوچک جذب نمی شود ، زمانیکه ترکیب Calorease – چربی وارد کولون (روده بزرگ) می شود ، مقداری از آن متابولیزه شده و مقداری نیز دفع می شود.

۲۰) آیا Calorease توسط FDA تایید شده است؟

FDA مکمل های غذایی و رژیمی را تایید نمی کند. البته FBCx یک مکمل رژیمی بوده که مطیع قوانین FDA می  باشد.

۲۱) آیا مصرف آن با داروهای نسخه ای تداخلی ایجاد نمی کند ؟

گزارشی مبنی بر تداخل آن با داروها صورت نگرفته است.

۲۲) آیا مصرف آن در افراد با فشار خون بالا توصیه می شود ؟

تاثیری در فشار خون ندارد .

۲۳) آیا در خانم های باردار و شیرده قابل مصرف می باشد ؟

خیر توصیه نمی شود.

۲۴) آیا Calorease در جذب ویتامین های محلول در چربی تاثیر دارد ؟

مشخص نیست. در مطالعات اولیه ، آلفا سیکلودکسترین ، به ویتامین های محلول در چربی متصل نمی شد. Calorease بیشتر جهت کاهش چربی های ناسالم در رژیم غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف آن همزمان با مکمل های محلول در چربی و یا غذاهای حاوی سطوح بالایی از چربی های مفید به مانند امگا-۳ توصیه نمی شود.

طراحی سایت