❕ این سایت هیچ گونه فعالیت و همکاری با دیجی کالا ندارد❕

❕ این سایت هیچ گونه فعالیت و همکاری با دیجی کالا ندارد❕

❕ این سایت هیچ گونه فعالیت و همکاری با دیجی کالا ندارد❕

جلوگیری از واردات کالا مهمترین راهکار حمایت از کالای ایرانی است.

مسئول بازرسی و پاسخگویی به شکایات معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری قلم ماندگار، اظهار کرد: جلوگیری از واردات کالا مهمترین راهکار حمایت از کالای ایرانی است.

موسی ظهیری نژاد با تاکید بر اینکه تعرفه واردات کالا باید توسط دولت کنترل شود، افزود: تولید کالای سالم و ایمن به منظور حفظ و ارتقای سلامت آحاد مردم دغدغه اصلی دولت باشد.

تعرفه واردات کالا توسط دولت کنترل شود

دبیر کمیته مبارزه با قاچاق فراورده های سلامت محور با بیان اینکه اقتصاد در کالاهای سلامت محور در اولویت های بعدی است، گفت: تولید کالاهای سلامت محور برای حفظ سلامت مردم در اولویت اصلی قرار دارد.

ظهیری نژاد با اشاره به نامگذاری شعار سال با عنوان « حمایت از کالای ایرانی» ادامه داد: دولت می بایست جایگاه هایی را در کل کشور مشخص کند و با شناسایی تولید کنندگان واقعی و بررسی طرح های تولیدی علاوه بر تشویق آنها با حمایت مالی از جمله اعطای تسهیلات، تهیه و فراهم کردن امکانات لازم و ایجاد فضای تولید از کالای ایرانی حمایت کند.

وی با بیان اینکه دولت باید به تولید داخل یها دهد گفت : دولت نباید منتظر شود که مردم بیایند و خودشان را معرفی کنند دولت باید تولید کننده واقعی را شناسایی کند نه اینکه از کسی که جنس خارجی بیاورد و بسته بندی کند حمایت کند بلکه باید از کسی که با انگیزه و خلاقیت خودش تولید داخلی را انجام دهد حمایت کند.

ظهیری نژاد در پایان یادآور شد: دولت باید جلوی کالاهای وارداتی و کالاهای که مشابه تولید داخل دارند همچون شکر، لباس، نوشیدنی های وارداتی نظیر آبمیوه و کالاهای سلامت محور بدون ثبت منبع و غیرمجاز که مابه شدت مخالف واردات آنها هستیم را بگیرد.

منبع: ایفدانا

طراحی سایت