❕ این سایت هیچ گونه فعالیت و همکاری با دیجی کالا ندارد❕

❕ این سایت هیچ گونه فعالیت و همکاری با دیجی کالا ندارد❕

❕ این سایت هیچ گونه فعالیت و همکاری با دیجی کالا ندارد❕

باروری، داروسل

ویتامین ها و چگونگی اثر آنها را بر باروری

چرا قدرت باروری در زوج های ایرانی کاهش یافته است؟

طی تحقیقاتی که در ۵ سال اخیر انجام شده، از هر ۵ زوج ایرانی یک زوج نابارور است. آلودگی هوا، استرس و رژیم غذایی ناسالم از عواملی هستند که قدرت باروری زنان و مردان را کم می کنند. هنوز نتایج تحقیقات، تاثیر مستقیم ویتامین ها بر قدرت باروری را تایید نکرده اند ولی در این مطلب، برخی از ویتامین ها و چگونگی اثر آنها را بر باروری توضیح می دهیم.

مصرف کیوتن برای افزایش قدرت باروری

کیوتن مکملی مشابه ویتامین است که می تواند قدرت باروری زنان و مردان را افزایش دهد. کیوتن در همه
سلول های بدن یافت می شود. این ماده بخشی از زنجیره انتقال الکترون است که مسئولیت تولید انرژی در
سلول ها را بر عهده دارد. کیوتن نوعی آنتی اکسیدان است که اثر مخرب رادیکالهای آزاد در دستگاه ( ت ن ا س ل ی ) را کاهش می دهد.
تحقیقاتی روی اثر کیوتن بر سلامت ( ا س پ ر م ) ها و کیفیت تخمک ها صورت گرفته است. این تحقیقات نشان
داده اند، تحرک ( ا س پ ر م ) در مردانی که مکمل کیوتن مصرف کرده اند به طور چشمگیری افزایش یافته است. همچنین مصرف روزانه کیوتن در مردان سبب افزایش تعداد ( ا س پ ر م ) ها، سلامت و توان حرکتی آنها می شود. مصرف کیوتن در مردان منجر به تقویت منی نیز می شود.

علاوه بر این، آزمایش انجام شده روی موشها نشان داده است که مصرف کیوتن کیفیت تخمکها در سنین بارداری را افزایش می دهد. یعنی مصرف کیوتن در زنان بر کاهش قدرت باروری در اثر افزایش سن، غلبه می کند. کیوتن، تخمک گذاری را تحریک کرده و کیفیت تخمک ها را مانند تخمک های جوان بهبود می بخشد. همچنین کیوتن انرژی لازم جهت لانه گزینی سلول تخم در دیواره رحم و آغاز تقسیم سلولی را فراهم می کند.

مصرف ال کارنیتین برای افزایش قدرت باروری

مکمل ال کارنیتین برای مردانی که میل ( ج ن س ی ) کمی دارند، بسیار مناسب است. زیرا انرژی فرد و توانایی ( ج ن س ی ) او را بالا می برد. وجود ال کارنیتین در سلول برای انتقال اسیدهای چرب از غشای میتوکندری ضروری است. همانطور که می دانیم میتوکندری مسئولیت تولید، نگهداری و مدیریت انرژی سلول را بر عهده دارد. میتوکندری برای تولید انرژی (ATP) در سلول، اسیدهای چرب را می سوزاند. با توجه به اینکه بدن از تعداد زیادی سلول تشکیل شده است، وجود ال کارنیتین در بدن برای تأمین انرژی، استحکام و عملکرد سلولها و در نتیجه سلامت بدن بسیار ضروری است.
همچنین اثر آنتی اکسیدانی ال کارنیتین، با آسیب ناشی از رادیکال های آزاد مقابله می کند. به این ترتیب می تواند سلامت ( ا س پ ر م )ها و قدرت باروری را افزایش دهد. ( ا س پ ر م )ها نسبت به آسیب رادیکال های آزاد بسیار حساس هستند. آنتی اکسیدان می تواند از سلامت سلول ها و ( ا س پ ر م ) ها حفاظت کند. در نتیجه با افزایش سلامت ( ا س پ ر م ) های مرد، DNA نوزادی که از آن شکل می گیرد نیز تقویت می شود.

شرکت داروسازی آنتی ای جینگ با هدف ارتقای قدرت باروری در مردان و زنان محصولی به نام کیومکس تولید کرده است. در این محصول برای افزایش باروری از کیوتن و ال کارنیتین به عنوان ترکیبات اصلی استفاده شده است.

چگونه کیومکس قدرت باروری را افزایش میدهد؟

فواید محصول کیومکس عبارتند از:

– افزایش توان ( ج ن س ی ) و قدرت باروری

– افزایش تعداد و تحرک ( ا س پ ر م )ها

– بهبود کیفیت تخمک و درمان کیست تخمدان

– افزایش چربی سوزی و عضله سازی

 

منبع: داروکده

طراحی سایت